Tävling

Nu är det tävling igen! :D
Läs reglerna tydligt..måste läsas extra tydligt :D :D haha förlåt.
Men tävlingen börjar...NU!!
Regler;
Oj..man ser inte hehe! ;)
Det står
*Kommentera "jag är med" eller liknande
*För större chans att vinna lägg in bildern på din blogg! och länka mig!
*Spam är tillåtet men inte för mycket!
*Sen vinner man en länk vid mina andra länkar,bloggen ligger där tills du vill ta bort den! :D
Kan inte garentera dig att du får alla min 150-200 läsare men några kankse kikar in på just din blogg! :)
Ha det jätte bra nu och anmäl er till tävlingen! :)
PS.Tävlingen avslutas när jag känner för det! ;)


Kommentarer
sofia :D

Jag är med!!!!!

Jag är med!!!!!Jag är med!!!!!Jag är med!!!!!

Jag är med!!!!!Jag är med!!!!!

Jag är med!!!!!



Haha, hadee! :D <3

2012-01-02 @ 11:25:31
URL: http://ssofiaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0