Samurai här!

Gnägg,jag heter Samurai och är 18 år,Bloggen handlar om mig om min ryttare Elvira 11 år!
Tänkte blogga på elviras blogg och berätta om mig själv..jag är Arab/Shetlands ponny.
Jag är super snäll men om det är för mycket i min box kan jag bli lite sur! :(
Jag älskar uppmärksamhet och ston :D
Jag är super duktig i dressyren och kan nästan allt (eller ja..?)
Hoppningen är jag okcås duktig i men måste ha någon somm bestämmer och kan få fram mig ordenlig annrs blir jag super seg och kommer inte över hindret! ;/
Jag älskar dessutom skogen det är nästan det bästa att få galopper utomhus!
Jag älskar ljusblått det är min favorit färg jag är så super söt i det...
Det kankse blev lite konstig med "jag älskar ston" men det gör jag för jag står med massa elaka killar i min hage ;/
Det är super tråkig,men ibland får jag hälsa på ston och det älskar jag.Hoppas att ni tyckte det var kul med lite uppdatering av mig hästen/ponyn!!!!!!!!!!!!!!
Här är jag när jag hälsar på Bisquit...
Fina jag!
Kolla vilka sura kompisar :(
Kolla vad Elvira gjort till mig ! :)


Kommentarer
Sara Andersson

Jag tycker inte haghästarna ser sura ut. Den ljusa skyggar väl för att Sammy sparkat? Den svarte har ju öronen framåt.

2012-01-03 @ 20:38:07
du vet vem jag är!!!

Nää,sammy har inte sparkat,det gör han väl inte?? :) han har väl aldrig sparkat?

Dom är ju elaka mot honom!!!

Dom biter ju sönder honom

2012-01-06 @ 15:00:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0