2012 Då!

Känns jätte bra! :D
Igår var jag med alla i Mamma Gruppen det var väl sådär kul..och jag kom på att jag ville ha tillbaka Wii som Oscar sålde men aja..Vi fick jätte god mat och sånt!<3
Det var jätte mysigt att gå hem och gå dit.Men ja nu är det ju 2012 känns lite sådär konstigt men aa..detta året ska jag...
*Tävla
*Hitta nya Kompisar
*Ha godislöfte
*Inte ta ngn skit!
Ja,några av dom skaerna jag ska göra ;D
Men hoppas att ni hade en jätte bra nyårsafton...det hade jag :D
Gikc och la mig vid halvfyra och vaknde vid tolv ;) hehe!<3
Imon blir det iaf ridning på Sammy..får se vart det blir men inne om vädret ska vara så här dåligt :( skit väder


Kommentarer
Lova

fin blogg & gott nytt år! =)

2012-01-01 @ 15:59:43
URL: http://tattifnatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0